Friday, April 4, 2014

LADAP

LADAP, LADAP, LADAP.............

Untuk hang pa yang tak tau apa itu LADAP.....itu adalah short form untuk 

LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN.........

Aktiviti yang menggangu hari Sabtu ku....huhu

Ni pun tengah menghadiri LADAP....

Hurrrrmmmmmm.............what to do.....

Aktiviti hari ni kami kena isi data dalam SPS short form for Sistem Pengurusan

 Sekolah.......berapa banyak data la nak isi....huhu.....

Sistem ni satu Malaysia guna....so bila klik kat bahagian kelas yang 

diajaq...perrhhh punya la belambak nama kelas yang keluaq....jenuh nak 

pilih....last2 aku pilih kelas tahun 4 je...haha...

Kalu tak isi tak dapat la tanda ( rait ) kat tepi nama kita tu.....haaiizzzz

Kat sekolah aku ni LADAPnya terlalu formal rasanya.....

Kalu kat sekolah kawan aku,LADAPnya aktiviti lagi menarik.......

*cara belajar buat cake, cara menjahit baju....dan mcm2 lagi....best kan...

kenapa la sekolah aku tak buat macam tu....huhu....pasti bersemangat aku 

nak p LADAP.....haha....

Ni dah siap isi SPS.......tapi tak leh balik lagi coz nak dengaq taklimat guru

 besaq pulak.....adooiiiii

Got to go now....nak dengaq taklimat guru besaq aku ni.....








4 comments:

  1. Ala x payah nk dengaq sangat la..buat x tau ja kt guru besaq tu..heheh..ikhlas dari www.tepakku.com

    ReplyDelete
  2. hihi...cian dia kalu nak buat taktau......pentadbir tu.tp kadang2 buat tak tau gak...

    ReplyDelete
  3. saiful: hihi....tu la dunia cikgu....

    ReplyDelete